mandag 3. oktober 2011








Nå er jeg i Jinja. Jinja er i Uganda. Her skal jeg være frem til jul. Dette er huset vi bor i.Når du går inn i huset, er det nesten som å være i en labyrint. Vi bor hos Sarah.





Min første skoledag:
På vei til skolen i dag så vi et tre som var fullt av digre storker.
Jeg er størst i klassen!


Det var mange barn der som var sammen med meg. Det var en gutt der som datt på bakken da han så meg. Det var ganske mange klatrestativ der. Det var en jente dersom het Kaja og hun lekte sammen med meg.Hun er 5 år. Det er en gutt der som er like høy som meg.



Her klatrer jeg i en palme. Jeg kom bare så langt opp som dere ser på bildet. Nestegang burde jeg ha bukse på så jeg ikke riper meg opp.







Dette her er en bil som jeg fikk av sarah. Hun kjøpte den av en mann som satt å lagde sånne. Den er lagt av sandaler, colakorker og kleshengere.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar