lørdag 28. mai 2011

Tid for Tango

I dag har jeg hoppet med hoppetau med teppet. Det gikk faktisk fint. Og i dag har holdt på med slim. Det var slim i et duftlys som jeg fikk i busdagen til Camilla. Det var ikke lett å få ut slimet fra glasset det lå i. Jeg måtte bruke saks og pensel. Og fingrene.


Her var jeg i akvariet i Bergen i fjor.


 Dette var i fjor sommer. Dette er en sommerfugl jeg fant i vannet. Den var i nød! Så. Jeg måtte redde den. Den ble vennen min. Den ville ikke fly fra meg. Den var glad i meg. Men til slutt så døde den. Jeg lagde en fin begravelse for den. Hver gang jeg satte den fra meg så flydde den ikke vekk. Men så satte Natalie seg på den. Hun viste ikke at den lå på puta. Så den døde. Natalie er kusina mi. Hun var bare to eller ett år.

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar