lørdag 29. oktober 2011

Sipi

Vi dro til en kjempespennende grotte. Vi så noen fugler som vi først trodde var flaggermus.  Hulen var kjempe stor, men vi gikk ikke helt inn, for vi hadde ikke med oss lys. Her kan det bo alle slags dyr. I gamledager bodde huleboerene her.

Jeg fant en kjempefin blomst. Den luktet som seriner. Det regnet ganske mye mens vi var her. Nesten hele tiden.


Dette er bungalowen vi bodde i. Her var det kjempe fint. De hadde tre kattunger her og to hunder. Dene ene hunden var gammel og grå og het Kaptein.

Her er det skikkelig langt ned!! Tror dere egentlig på meg?

Jeg fant en skikkelig fin blomst. Det er den fieste blomsten jeg har sett.

Sarah liker å hive meg utfor stup.

Her skulle vi se på den fine utsikten. Det var ganske mange som ble med. Da vi skulle tilbake til bilen var det veldig mange som ville kjenne på meg. Jeg kom meg nesten ikke inn i bilen. 


Her kverner vi kaffe. Jeg liker ikke å drikke kaffe. Jeg smakte på en kaffebønne. Det var ikke godt.


Her er vi i en hule bak en diger foss.


Her kan dere se fossen vi var bak. Vi gikk helt opp dit.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar