søndag 13. november 2011

Søndag

I dag har jeg badet i Nilen.  Det er verdens lengste elv i hele verden! Den er 1500 kilometer lang. Det finnes flere dyr bor i Nilen. Sarah så en slange i går. Hun trodde det var kveleslange. Men det var det ikke. Det var en slange som lignet. I dag så jeg en øgle. Den var diger. Lignet på den vi har i plast som vi så første dagen. Men denne var ekte! Jeg har lekt med noen barn i dag også. Det var gøy. De hadde en stor plastkanne som de hadde delt i to og knyti et tau i den. Også dro vi hverandre mens noen satt på den. Nesten som akebrett. Bare at man sklei på sanda og ikke på snø. Vi kastet en tøffel til hverandre også. Jeg kastet skikkelig langt. Jeg lekesloss med noen av barna. Jeg viste dem noen judoknep. Det likte de godt. De syntes det var morsomt.
Men barna plaget en geit. De satte seg på den. De tror kansje ikke at dyr har følelser.
I dag har jeg ingen bilder, men jeg har opplevd mye spennende.

2 kommentarer:

  1. Hei Iris. Det gjør ikke noe at du ikke har bilder. Det er fortsatt hyggelig å lese, så man må ikke ha bilder. Jeg liker bloggen din. Hilsen Stella. Savner deg skikkelig!

    SvarSlett
  2. Hei Iris!
    Har du lekser og er de vanskelige?
    Bloggen din er sinnsykt kul og det er så mange fine bilder.

    Hilsen
    Eskil og Lars

    SvarSlett