mandag 21. november 2011

Mammapamma og Irispiris på tur

Dette er meg, mamma, nøtteliten, Hanna og Otto. Jeg og mamma har tegnet dette bildet. Mamma og Otto er kjærester på ekte. Men han er ikke pappan min. Han er pappan til Hanna. Otto og mamma har ett barn hver. Det er jeg fornøyd med. 

 I helgen var vi oppe på et fjell. Det er her mamma skal lage en ovn.
Der bodde det en liten familie med to barn. Dette er den minste av jentene. Hun her er tre eller fire år. De teller ikke hvor mange år de er her. Det er de ikke så nøye med.

Jeg hadde med meg Donald blader. Begge to leste de opp-ned. På Norsk. Så da ble det baklengs.
De fikk se på film for første gangen i sine liv. Vi så på Mulan og spiste kjeks og godis. 

 Barna drakk kaffe på morgenen. Er det ikke sprøtt?

 Vi hjalp mamma med å mure.
Jeg satte meg i en bøtte med vann og ble sittende fast. Men jeg greide å få meg løs. Da ble det en kprompelud så vi trodde at jeg prompa skikkelig, skikkelig høyt.

 Det her er min tå. Den kom jeg borti med en stein veldig hardt. Neglen kommer til å dette av.

Dette her er Anetti. Hun morer seg veldig. Men hun er ikke full, hvis dere tror det.

Jeg måtte hente rokkeringen som satte seg fast i treet. Jeg kastet den så høyt! Men fikk den ned igjenn til slutt. Flaks! 


Dette er familien som bodde her. Pluss en mann til.

Herr Hanefar fra Drammen. 

Her bodde vi i to dager.

Klukketuppene ser ut som et kjærestepar. Den svarte haltet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar