onsdag 18. mai 2011

På Tjøme

Ja. Her er jeg. Jeg spiller gitar. Jeg ville egentlig at denne bloggen skulle ha adresse "regnbueguden" i steden for "regnbuejenta". Iris betyr jo "regnbuegud". Men det fikk jeg ikke lov av mamma å kalle den. Hun syntes det ble litt for voldsomt. 


Ja. Her sitter jeg med marihønekåpa som jeg fikk av Linn i julegave. Den er veldig fin! Også er den god og varm. Ser du den lille katten? Det er Tuva, Ask og Shirin sin katt. Hun heter Noffe.


Mamma tar bilde av meg på utsiden av vinduet. Jeg ser veldig rar ut med den munnen.


Her er jeg en indianer. Jeg låner Ask sin bokse. 


Denne skyggen lager jeg, Tuva og Ask. De er vennene våre som vi besøker ofte og som vi skal på ferie med i sommer. Shirin skal også være med.Heldigvis.
Skyggen ser ut som et monster som vil EEEEETE deg opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar