søndag 4. desember 2011

Skjegg og bart!



Kan du se at jeg er blitt stor? Jeg har tilogmed fått skjegg og bart! I dag er jeg 8 år. Det er min bursdag!


Her får vi fintfolk på besøk. Hanen fra drammen.

 Jeg har alltid hatt så lyst til å ha bursdag på sommeren. Endelig har det skjedd!


 Her ligger katten og hviler. Den er veldig søt.




 Vi hjelper mamma med å lage ovn. Her skal vi blande betong. 
 Her henter jeg en veldig fin blomst.

 Her fanger de gresshopper. jeg synes det er helt forferdelig. Jeg vil bare redde de. Ikke spise de.



Jeg er i avisa her i ugnda i dag. Jeg er blitt berømt.
http://www.monitor.co.ug/artsculture/Travel/-/691238/1283456/-/n4yl12/-/index.html
se på denne linken her.
Det er en artikkel om å reise med barn. Sarah fant det plutselig på internett.



Hvis det er noen som vil skrive en mail til meg , så er dette adressen min:  regnbuejenta@gmail.com
Hvis noen vil skype med meg, så er dette skype adressen min:  regnbuejenta1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar