fredag 9. desember 2011

Siste skoledag før juleferie!

Dette her er skilpadden vi har på skolen. Vi fant på navn til den i går. Ringo. De andre barna er litt redd for den. 

Jeg hadde med meg disse to jentene hjem fra skolen. Men så tråkka jeg på en rusten spiker så jeg måtte på sykehuset og ta sprøyte og de måtte dra hjem.



Her er litt av lekeplassen.

Her er monkeybars.


Dette er en bil vi har på skolen.Det er mange som sier at det er en slange i bilen.





Jeg og precius og Maria fikk penal uten farger ,men mange linjaler.

Dette er fremsiden av skolen.


Her er inne i skolen. Vi har pyntet til jul. Det er veldig rart at det er julefeiring, også går vi med kjole og t- skjorter.

Her har vi lunch.










1 kommentar:

  1. Hadde ikke sett disse skolebildene heller jeg Iris, ser ut som du hadde det fint der:)
    Kristin

    SvarSlett